esti pregatit??? 1.Pregatirea spirituala:


ESTI PREGATIT?

-spirtual 

-intelectual

-material

-emotional


1.Pregatirea spirituala:

a) Iubesti pe Dumnezeu mai mult decat orice pe acest pamant....?

b) Il asculti pe Dumnezeu sau iei decizii de unu singur?

c) Influenta mea va consolida sau va degrada spiritualitatea mea de viata?

d) Eu il voi aduce pe Hristos in viitoarea mea familie sau Il voi indeparta?

e) va fi multumit sotul meu sau sotia mea ....vazandu-ma cat de stransa  e viata mea cu Dumnezeu ?

f) Voi avea eu ...un exemplu de viata spirituala pentru membrii famniliei mele?

g) Stiu sa comunic in mod placut?cu cei din jurul meu?




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

MERITA TOT EFORTUL ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)